SECRETARIA

HORARI:

De dilluns a divendres

De 9h a 13h i de 15h a 17h

Podeu contactar amb secretaria a través del telèfon (977 75 69 31) o del correu electrònic (secretaria@escolapuigcerver.cat). Fora d’horari us atendrem a través del correu.

Cal demanar cita prèvia per a qualsevol tràmit presencial a l’Escola.

Demana una cita prèvia!

Des d’aquest curs és obligatori demanar una cita prèvia per a realitzar qualsevol tràmit a Secretaria.

La poden demanar tant les famílies de l’Escola com les externes i es pot fer a través d’aquest enllaç.

Sol·licitud de certificats

Per sol·licitar-nos un certificat t’has de descarregar el document adjunt i enviar-nos-el complert a secretaria@escolapuigcerver.cat. 

Recollida de títols

Pots venir a l’Escola a recollir el teu títol de Secundària o Batxillerat. Si no pots venir tu personalment, has de complimentar una autorització per la persona que vingui en nom teu.