Secretaria

Els documents importants

Aquí trobaràs els documents importants pel funcionament del centre. Has de tenir en compte que alguns s’han de fer arribar complerts i signats a la secretaria de l’Escola.

CONVALIDACIONS

Hi ha dues tipologies de convalidació: Música i Dansa. Les etapes on es permeten aquestes substitucions són únicament ESO i Batxillerat.

ACCEDIR

MEDICAMENTS

Document amb el qual permeteu que l’Escola Puigcerver administri medicaments als vostres fills/es en cas d’emergència.

AL·LÈRGIES

Document amb el qual permeteu que l’Escola Puigcerver tingui coneixement de les al·lèrgies o intoleràncies dels vostres fills/es.

DOMICILIACIÓ

Document amb el qual permeteu que l’Escola Puigcerver us pugui domiciliar els rebuts pertinents dels vostres fills/es.

CERTIFICATS

Document amb el qual permeteu que l’Escola Puigcerver us pugui preparar el certificat corresponent a la sol·licitud.

Formulari

TÍTOLS

Document que serveix per autoritzar a una tercera persona a recollir la titulació d’un alumne/a.

Demanar hora per secretaria

VOLEM LLEGIR-VOS I RESPONDRE DUBTES

Contacta’ns!

Envia’ns un correu mitjançant el següent formulari i fes-nos arribar els teus dubtes i/o reflexions sobre l’Escola Puigcerver. Nosaltres estarem encantats de respondre’t tan aviat com sigui possible. Volem ajudar-te!

Formulari de contacte