PREINSCRIPCIONS 2021/2022

Aquí trobareu tota la informació del procés de preinscripció al curs escolar 2021/22. Llegiu-la amb atenció per no perdre-us cap pas important ni cap recomanació. 

Contacteu amb nosaltres per resoldre qualsevol dubte. Ho podeu fer al 977 75 69 31 o a secretaria@escolapuigcerver.cat.

Al final de la pàgina trobareu informació de la nostra Escola que us pot ser d’interès: activitats, projectes, serveis, preus, etc. 

Com es fa?

A partir d’aquest curs totes les sol·licituds són telemàtiques, no hi ha la possibilitat de fer la preinscripció en format paper. Per a fer la preinscripció del curs escolar 2021/22 tens dues opcions i, a més, et recomanem que consultis sovint la cartellera:

Sol·licitud electrònica

És l’opció recomanada. Us identificareu mitjançant un certificat digital (com el DNI electrònic, Cl@ve, idCat, etc). Si no disposeu de cap certificat en podeu generar un fàcilment a través de la pàgina d’idCat (vegeu el vídeo). 

Una vegada identificats, caldrà que entreu el número d’identificació de l’alumne/a  RALC (que us proporcionarà l’escola on està matriculat/ada) per poder recuperar les seves dades personals i acadèmiques, omplir les preferències i enviar la sol·licitud

En la majoria de casos no caldrà adjuntar cap documentació, perquè l’intercanvi de validació de les vostres dades amb totes les administracions implicades ja s’haurà realitzat automàticament. Només en cas que la validació de dades no es pugui fer correctament serà necessari adjuntar la documentació requerida.

Els alumnes que cursaran P3 aquest proper curs 21/22 no disposen de número RALC i, per tant, aquest camp de la sol·licitud ha de quedar sense omplir

Sol·licitud en suport electrònic

Haureu d’identificar l’alumne/a amb el seu número d’identificació d’alumne RALC i omplir el formulari. En el moment d’enviar-ho, automàticament es farà l’intercanvi de dades amb les administracions implicades. 

Per aquest procediment sí que caldrà adjuntar (escanejada o fotografiada) la documentació d’identificació i filiació (el DNI del sol·licitant i el de l’alumne/a si el té, el llibre de família, etc), juntament amb la que al·legueu a efectes de barems i que no s’hagi pogut validar. 

Recomanacions

  • El codi de centre de l’Escola Puigcerver és 43002511. El necessitareu per indicar-lo quan us demanin a quin centre voleu preinscriure-us. 
  • Necessitareu el número d’identificació de l’alumne RALC. Aquest número us el proporcionarà l’escola on està matriculat/ada actualment el vostre fill/a. Ens el podeu demanar a través del telèfon o el correu electrònic. 
  • Tenir fotografiada o escanejada la documentació al mateix dispositiu des d’on es fa la sol·licitud. 
  • A la pàgina web oficial trobareu vídeos i àudios que us poden ajudar en el procés. Posem a la vostra disposició algun material del Departament d’Educació que pot ser del vostre interès: 

Preguntes freqüents

Tinc dubtes omplint la sol·licitud. On m’adreço? 

L’Escola Puigcerver us ajudarà en tot allò que necessiteu. Podeu posar-vos en contacte amb nosaltres a través del telèfon (977 75 69 31) o del correu electrònic (secretaria@escolapuigcerver.cat).

Puc presentar dues sol·licituds a dos centres diferents per uns mateixos estudis? 

No, en cap cas. S’ha de presentar una sola sol·licitud i indicar-hi, per ordre de preferència, els centres als què t’interessaria inscriure el vostre fill/a. 

Quins són els criteris pels barems i la seva puntuació? 

Trobareu tota la informació de la preinscripció (barems, calendari, etc) a la pàgina oficial: https://preinscripcio.gencat.cat/ca/inici.

Busques informació de l’Escola Puigcerver?

Vols saber què fem a Batxillerat?

Tríptic informatiu de Batxillerat:

Qui som? Com som?

Visita l’Escola!

Us oferim un tomb pels espais de Batxillerat acompanyats de la directora. Es pot sol·licitar trucant al 977 75 69 31 o amb un correu a secretaria@escolapuigcerver.cat. La visita serà amb una família individualment i complirà els protocols de COVID-19. Us n’informarem degudament.