PREINSCRIPCIONS 2021/2022

La situació excepcional que estem vivint afecta de ple el calendari de la preinscripció pel curs escolar 2021-2022. A l'Escola Puigcerver estem atents a les indicacions dels Departaments d'Ensenyament i de Salut i, per ara, mantenim les visites presencials per aquelles famílies que ho desitgeu. Per a més informació, podeu trucar al 977 75 69 31 o adreceu-vos a secretaria@escolapuigcerver.cat

Sabem que escollir l'Escola pels teus fills i filles és una decisió molt important.

A continuació trobareu tota la informació de l'Escola Puigcerver i el nostre projecte. Us oferim les següents opcions:

Informació de l'Escola Puigcerver

Descarrega't el tríptic informatiu d'Educació Infantil:

Visita l'Escola!

Un tomb pels espais d'Infantil acompanyats de la directora de l'Escola per resoldre tots els vostres dubtes! La visita es pot sol·licitar per dues vies: trucant al 977 75 69 31 o enviant un correu a secretaria@escolapuigcerver.catLa visita serà amb una sola família individualment i ha de complir estrictament amb els protocols establerts per la COVID-19. Us n'informarem degudament.

Qui som? Com som?

Consulta el nostre projecte educatiu, el pla tutorial, la identitat pròpia del centre i la nostra estructura. Oferim atenció personalitzada a l'alumne i atenció a la diversitat. Descobreix el nostre equip docent, el gabinet psicopedagògic i de logopèdia. Assabenta't de les propostes pedagògiques i acadèmiques i les sortides, colònies, activitats i intercanvis. Coneix la nostra aposta per la tecnologia! Consulta el nostre xiulet informatiu!