Pla TAC

“M’exalta el nou i m’enamora el vell”

J.V. Foix

Les tecnologies de l’aprenentatge i el coneixement són eines bàsiques en tots els àmbits de la nostra societat. L’Escola, lluny d’escapar-se’n, també ha de ser un espai de reflexió i utilització d’aquestes tecnologies que, constantment, evolucionen i ens ofereixen la possibilitat d’escollir noves eines per aprendre i assolir els coneixements de cada nivell.

Per tal que aquestes tecnologies i els seus llenguatges puguin compartir espais amb els elements tradicionals d’aprenentatge, l’Escola Puigcerver ha dissenyat una proposta curricular dirigida a tots els nivells dels seus alumnes; és a dir, des de P3 fins a 2n de BATX.

A més a més, aquest any hem posat en marxa el projecte EINA amb als alumnes de 5è E. P. Per saber-ne més fes clic aquí.