Novetats al PEC 2021!

Sabem que tens moltes ganes d’apuntar-te al Puigcerver Estiu Camp 2021, i per això t’hem preparat algunes novetats per aquesta edició: hípica, esgrima,… I mantenim la remullada i la nit d’estels! T’ho perdràs?

Puigcerver Estiu Camp 2021

El Puigcerver Estiu Camp és el casal d’estiu de l’Escola Puigcerver. Entre els mesos de juny, juliol i setembre hi fem bàsquet, judo, gimnàstica estètica i rítmica i l’I-PEC, una activitat transversal d’anglès, música i creativitat

El PEC s’adreça a nens i nenes de P3 a 2n d’ESO de l’Escola Puigcerver i d’altres centres. Les activitats són de grups reduïts i dirigides per professionals que coordinen la programació. També compta amb activitats conjuntes i de diferents disciplines: jocs multiesportius, tradicionals, etc.

Gaudim de l’estiu tot aprenent diferents disciplines, practiquem esport, fem noves amistats i eines per desenvolupar-se en el dia a dia i ens divertim d’allò més.

Mesures de prevenció

L’Escola Puigcerver us informa que disposa de totes les mesures de seguretat necessàries per dur a terme el casal de manera segura. Consulta totes les mesures de prevenció!

Com inscriure-s’hi?

Per inscriure’s al PEC és necessari descarregar-se, imprimir i omplir la butlleta d’inscripció i fer-la arribar al correu electrònic de l’Escola Puigcerver (secretaria@escolapuigcerver.cat), abans del 31 de maig. Recorda que les places són limitades, afanya’t!

A més, cal adjuntar-hi la declaració de responsabilitat signada, que també trobareu a continuació:

Setmanes i dies especials:

• 1a setmana: del 28 de juny al 2 de juliol. Dia 2, festes majors
    • 2a setmana: del 5 al 9 de juliol. Dia 9, hípica
    • 3a setmana: del 12 al 16 de juliol. Dia 16, esgrima
    • 4a setmana: del 19 al 23 de juliol. Dia 23, la Remullada
    • 5a setmana: del 26 al 30 de juliol. Dia 29, nit d’estels. Dia 30, globus d’aigua

Horaris:

07:30 – 09:00 | Servei d’acollida

09:00 – 11:00 | Bàsquet, Gimnàstica rítmica, judo i I-PEC

11:00 – 11:30 | Esmorzar

11:30 – 13:30 | Jocs multiesportius, tradicionals, educatius i d’aigua

13:30 – 15:30 | Dinar i chill out a l’espai multimèdia climatitzat

Descomptes i pagament:

• S’obsequiarà cada infant amb dues samarretes.
    • Les famílies de l’Escola tenen un 5% de descompte.
    • Totes les famílies tenen un descompte del 10% en el segon germà i del 20% en el tercer germà.
    • Els descomptes no són acumulables.

L’import s’abonarà al realitzar la inscripció a través d’una transferència bancària (indicacions a la butlleta d’inscripció) o amb targeta a Secretaria (977 75 69 31 o cita prèvia).

Patrocinadors:

Vols col·laborar com a patrocinador?