Obertura del Centre

Benvolgudes famílies; primer de tot, des de l'Escola Puigcerver esperem que tots i totes estigueu bé.

La Fase 2 de la desescalada preveu un Pla d'Obertura pels Centres Educatius, com és el cas de l'Escola Puigcerver. El Pla d'Obertura estableix el retorn dels alumnes als centres educatius a partir del dilluns 1 de juny i de manera voluntària. En qualsevol cas, el curs s'acabarà el divendres 19 de juny.

A continuació trobareu tota la informació actualitzada referent al Pla d'Obertura, amb les recomanacions del Departament d'Educació i totes les cartes informatives que us hem fet arribar. La naturalesa d'aquesta pàgina és en constant evolució i per això us aconsellem que la visiteu sovint. És de vital importància que llegiu atentament totes les recomanacions que trobareu aquí. La reobertura de l'Escola Puigcerver requereix de la responsabilitat de tots i totes!

Com serà el Pla d'Obertura?

Posem a la vostra disposició el Pla d'Obertura que hem redactat, aprovat i signat especialment per l'Escola Puigcerver. Us el podeu descarregar al següent enllaç:

Fent clic al següent enllaç podeu accedir al cronograma proporcionat pel Departament d'Educació, que explica de manera didàctica com serà el Pla d'Obertura de tots els Centres Educatius catalans:

Cartes a les famílies

Si voleu recuperar les cartes que hem enviat a les famílies us les podeu descarregar fent clic als següents enllaços:

Carta a les famílies sobre l'acollida dels i les alumnes d'Educació Infantil (dels 3 als 6 anys)

Carta a les famílies sobre el retorn dels i les alumnes d'Educació Primària (dels 6 als 12 anys)

Carta a les famílies sobre l'horari de l'Educació Secundària Obligatòria (dels 12 als 16 anys)

Carta a les famílies sobre l'horari dels i les alumnes de Batxillerat (dels 16 als 18 anys)

Declaració de responsabilitat

A continuació trobareu els models de documents que s'han d'omplir, signar i trametre necessàriament a l'Escola perquè constin com a declaració responsable de les famílies. ATENCIÓ: els alumnes de Batxillerat que sou majors d'edat heu d'omplir un document específic.

Declaració responsable per les famílies d'Educació Infantil (dels 3 als 6 anys)

Declaració responsable per les famílies d'Educació Primària (dels 6 als 12 anys)

Declaració responsable per les famílies d'Educació Secundària i Batxillerat amb menors d'edat (dels 12 als 17 anys)

Declaració responsable pels alumnes de Batxillerat que son majors d'edat (18 anys o més)