+Puigcerver

mes_puigcerver

Us ho voldreu perdre?

Puigcerver English Club imparteix classes d’anglès de tots els nivells. Els alumnes aprenen anglès en grups reduïts amb una metodologia dinàmica i motivadora. Els alumnes que han realitzat les classes d’English Club i han superat els controls són presentats als exàmens oficials aprovant-los satisfactòriament.

Preparació específica per als exàmens oficials de Cambridge:

• YLE 9/12 anys. Primària YOUNG LEARNEST ENGLICH TEST. U. de Cambridge.
  • KET 13/15 anys. ESO Key English Test. U. de Cambridge.
  • PET 15/17 anys. ESO Preliminary English Test. U. de Cambridge.
  • FIRST* 17/18 anys. BATX First Certificate. U. de Cambridge.
*Acreditació suficient en llengua anglesa per aconseguir títol universitari

Primària

Participants, horaris i grups:

• Grup A Classes d’Anglès P3 i P4 – Dimarts i dijous de 17.00 a 18.15 h (Opció d’un o dos dies)
  • Grup B Classes d’Anglès P5, 1r i 2n d’EP – Dilluns i dimecres de 17.00 a 18.15 h
  • Grup C Classes d’Anglès 3r i 4t d’EP – Dilluns i dimecres de 17.00 a 18.15 h
  • Grup D Classes d’Anglès 5è* i 6è d’EP – Dimarts i dijous de 17.00 a 18.15 h

Secundària

Participants, horaris i grups:

• Grup E Classes d’Anglès 1r i 2n d’ESO. – Dimarts i dijous de 17.00 a 18.15 h
  • Grup F Classes d’Anglès 3r i 4t d’ESO. – Dimarts de 17.30 a 18.45 h i dijous de 17.00 a 18.15 h
  • Grup G Classes d’Anglès BATX (reforç i preparació d’exàmens oficials) Dies i hores a convenir.

Coordinació: Irene Estivill

Mitjançant la robòtica aprenem a pensar i trobar solucions; a estructurar el nostre pensament per fer una ordre i després una altra, tot prioritzant quina és la més important o imprescindible; a relacionar les accions que pot fer el robot amb les matemàtiques o la física. Tot això ho fem jugant!

Primària i Secundària

• Grup LEGO WEDO -1r a 3r d’EP- Divendres de 13.30h a 15h
  • Grup LEGO MINDSTORMS 1 – 4t a 6è d’EP- Divendres de 13.30h a 15h

Coordinació: Míriam Martínez

La nostra Escola Esportiva amb més de 30 anys d’experiència ha anat ampliant i oferint diferents modalitats esportives, sempre en el marc de l’ideari de l’Escola, i intentant transferir uns valors i assolir uns objectius bàsics, comuns a la majoria dels esports.

Escola de bàsquet

• Ens movem i juguem – P3 i P4; dilluns i dimecres de 17h a 18h.
  • Iniciació al minibàsquet – P5; dimarts i dijous de 17h a 18,15h.
  • Prebenjamins i benjamins – 1r, 2n, 3r i 4t d’EP; dimarts i  dijous de 17h a 18.15h.
  • Alevins – 5è i 6è d’EP; dilluns, dimecres i divendres de 17h a 18.15h.
  • Preinfantil masculí – 1r d’ESO; els entrenaments a l’Escola i al pavelló Olímpic. Partits al pavelló.
  • Infantil femení – 1r i 2n d’ESO; els entrenaments a l’Escola i al pavelló Olímpic. Partits al pavelló.
  • Infantil masculí inter – 2n d’ESO; els entrenaments a l’Escola i al pavelló Olímpic. Partits al pavelló.
  • *Tecnificació minibàsquet – EP; De 1r a 4t EP dll i/o dc de 13 a 14 h. 5è i 6è EP dt i/o dj de 13 a 14 h.
*Novetat

Escola de tennis taula

De 3r d’EP a 2n d’ESO; dimarts de 14h a 15h.

Escola de judo

• Judo 1 – De P5 a 3r d’EP; dilluns i dijous de 13h a 14h.
  • Judo 2 – De 4t a 2n d’ESO; dilluns i dijous de 14h a 15h.

Gymnastics Kids School*

• Kids 0* – De P4 i P5; dilluns i dimecres de 17h a 18.30h.
  • Kids 1 – De P5 a 2n d’ESO; dimarts i dijous de 17h a 18.30h.
  • Kids 2 – De 4t d’EP a 2n d’ESO; dimarts i dijous de 17 a 18.30 h
*Activitat d’immersió en anglès
*Novetat

Escola d’escacs*

• Grup iniciació – de 1r a 4t d’EP; divendres de 13h a 14h.
  • Grup tecnificació – de 5è d’EP a 2n d’ESO; divendres de 14h a 15h.
*Nou programa educatiu

Coordinació: Jordi Clavero

A les sessions de recursos tecnològics s’introdueix, es consolida i s’aprèn a usar diversos dispositius que faciliten el procés d’aprenentatge. Es treballa amb diferents dispositius (ordinadors, iPads…) i un conjunt d’aplicacions i programes que tenen com a objectiu dotar als alumnes d’habilitats que els permetin perfeccionar els continguts treballats a l’aula i ampliar-los.

• Grup A: P5, 1r i 2n d’EP; dimarts i dijous sessions de mitja hora al migdia.
  • Grup B: 3r i 4t d’EP; dimarts de 14h a 15h.

Coordinació: Marta Gilabert

Activitat adreçada als alumnes que vulguin ampliar els estudis musicals que s’inicien a l’Escola, sense arribar a l’academicisme propi del conservatori:

• Taller musical: P5 i 1r D’EP; dimecres i divendres de 14h a 15h. 2n d’EP; dimarts i dijous de 14h a 15h.
  • Grup coral: EP, ESO i BATX; horari a convenir, migdia i tarda.
  • Banda de jazz: EP, ESO i BATX; un dia a convenir de 14h a 15h.
  • Classe d’instruments*: CM i CS d’EP, ESO i BATX; horari a convenir, migdia i tarda.
*Guitarra, guitarra elèctrica, piano, flauta travessera, saxòfon, clarinet, trompeta, trombó, trompa, violí, violoncel, bateria (percussió)

Coordinació: Ana Cecília Collado

Totes les activitats estan subjectes a un mínim de participants

Hi col·labora: