Llibre infantil

“La meva Escola”

M’agrada l’Escola perquè és la meva

A l’Escola Puigcerver estem tan contents de celebrar els nostres cinquanta anys que hem publicat un llibre dedicat especialment a tots els nens i nenes: “La meva escola”. El llibre explica com la Nona, una alumna de l’Escola, repassa els fets més rellevants d’aquests cinquanta anys.

Colònies, celebracions, projectes, amistats i moltes, moltes emocions, marquen un camí constant des d’aquella primera granja familiar fins a les actuals instal·lacions, molt modernes i ben preparades. El llibre, que signen la mestra Carme Gutiérrez (il·lustracions) i la directora Eloïsa  Sugrañes (text), està pensat perquè les noves generacions descobreixin la història de la nostra Escola, de la seva Escola.

Els alumnes de cicle inicial aprendrem la nostra història i els nostres orígens a l’Escola, però tothom qui vulgui també pot adquirir el llibre a secretaria. Animeu-vos a descobrir la nostra història!