Tota la informació del confinament

La situació excepcional ens obliga a prendre mesures excepcionals. A l’Escola Puigcerver hem estat constantment atents a les recomanacions dels Departaments d’Educació i de Salut i hem posat a disposició dels alumnes i de les famílies tot el material relacionat amb el coronavirus (COVID-19), amb les indicacions oportunes.

L’Escola Puigcerver convida tothom a seguir les recomanacions públiques: #JoEmQuedoACasa!

A continuació podeu trobar informació de caràcter general.

Informació general

Aquí hi ha els documents que han rebut els alumnes i les famílies, sempre seguint les indicacions de la Generalitat de Catalunya:

• Consulta més de 50 propostes, recursos digitals, activitats i consells per alumnes de totes les edats, famílies i mestres.
  • Material divulgatiu per a la ciutadania. Accediu-hi fent clic aquí.

L’Escola a casa

Tot i el confinament obligat, a l’Escola Puigcerver no hem aturat l’activitat i seguim aprenent:

• Les tutores han estat en contacte permanent amb els alumnes.
  • Tots els nivells educatius han transmès recomanacions a les famílies.
  • No s’ha aturat l’activitat acadèmica del centre. Els alumnes no perdran el fil del curs.
  • Al Cicle Superior de Primària els alumnes segueixen activitats voluntàries a través de Classroom.
  • A l’ESO s’han habilitat 8 cursos al Moodle per fer seguiment de les tasques acadèmiques.
  • A Batxillerat els alumnes segueixen els continguts a través de Moodle i la plataforma Office365.
Google_Classroom
Ofice365

Seguim connectats!

També podeu seguir l’activitat de l’Escola a través de les nostres xarxes socials, amb hastag #PuigcerverACasa:

1280px-Facebook_f_logo_(2019).svg
Instagram-logo