Estem a punt!

A l’Escola Puigcerver estem a punt per aquest curs tan especial. L’emergència sanitària ens ha obligat a prendre mesures excepcionals. Seguir aquestes mesures és responsabilitat de tots, i per fer una Escola Segura cal la col·laboració d’alumnes, famílies i mestres.

En aquest espai trobareu disponibles tots els documents que hem fet arribar a les famílies, ordenats per cursos. Tots els canvis s’aniran actualitzant puntualment, recomanem visitar assíduament aquesta pàgina per estar al corrent de tota la informació. Podeu consultar i descarregar tots els documents.

DOCUMENTS GENERALS

Consulta i desccarga’t el Pla d’organització per l’obertura de l’Escola Puigcerver pel curs 2020/21.

Aquestes són les propostes i mesures del Canal Salut/Escola de la Gencat de Catalunya.

Actualització de la Generalitat de les mesures especials per la ciutat de Reus. Última modificació: 17 de setembre.

Preguntes més freqüents sobre la tornada a l’escola. Document proporcionat pel Servei Català de la Salut.

EDUCACIÓ INFANTIL I PRIMÀRIA

Consulta la declaració responsable de les famílies d’Educació Infantil.

Consulta la declaració responsable de les famílies d’Educació Primària.

Consulta la nota d’Educació Infantil i Primària.

EDUCACIÓ SECUNDÀRIA

Consulta la declaració responsable de les famílies d’Educació Secundària Obligatòria.

Consulta la nota de 1r d’ESO.

Consulta la nota de 2n d’ESO.

Consulta la nota de 3r d’ESO.

Consulta la nota de 4t d’ESO.

BATXILLERAT

Consulta la declaració responsable de les famílies i alumnes de Batxillerat.

Consulta la nota de 1r de BAT.

Consulta la nota de 2n de BAT.