Cartellera: Matriculacions 2020-2021

Aquesta és la cartellera del procés de matriculació pel curs escolar 2020-2021. Aquí s'hi aniran penjant els documents actualitzats que facin referència al procés: ofertes de places, resultats, etc. Els trobareu endreçats en funció de si fan referència a Educació Infantil, Primària i Secundària o a Batxillerat.

Podeu consultar els documents i descarregar-vos-els. Us recomanem que visiteu sovint aquesta pàgina per estar al corrent de les actualitzacions.

També podeu tornar a la pàgina de les matriculacions:

Educació Infantil, Primària i Secundària

Aquesta és l'oferta de places de l'Escola Puigcerver per Educació Infantil, Primària i Secundària.

Aquesta és la llista DEFINITIVA de places assignades en primera petició per l'Escola Puigcerver en Educació Infantil, Primària i Secundària. (a 7 de juliol)

Aquesta és la llista de places d'alumnes PREINSCRITS a l'Escola Puigcerver en Educació Infantil, Primària i Secundària. (a 7 de juliol)

Aquesta és la LLISTA D'ESPERA de l'Escola Puigcerver per Educació Infantil, Primària i Secundària. (a 7 de juliol)

Batxillerat

Aquesta és l'oferta de places de l'Escola Puigcerver per Batxillerat.

Aquesta és la llista DEFINITIVA de places assignades en primera petició per l'Escola Puigcerver en Batxillerat. (a 7 de juliol)

Aquesta és la llista de places d'alumnes PREINSCRITS a l'Escola Puigcerver en Batxillerat. (a 7 de juliol)