Batxillerat artístic

L’art, mil maneres d’expressar-se

A l’Escola Puigcerver ens agrada expressar-nos en diferents llenguatges i la millor manera per fer-ho és ampliant la nostra oferta d’estudis de batxillerat: des del curs 2017-18 també tens la possibilitat d’escollir la modalitat d’arts plàstiques, imatge i disseny. Al costat dels batxillerats d’Humanitats i Ciències Socials, per una banda, i de Ciències i Tecnologia, per l’altra, a la Puigcerver tenim totes les modalitats!

Si tens inquietuds creatives i estètiques, si t’interessa la història de l’art, si t’agrada el disseny o si el món audiovisual és el teu crush, no t’ho pensis més! A l’Escola Puigcerver podràs disposar de les instal·lacions adequades i el material necessari per l’artista que portes dins.

Instal·lacions i material

A l’Escola Puigcerver disposem de tot el material necessari per aquest tipus de batxillerat. Comptem amb ordinadors Apple, tot el programari d’Adobe, càmeres reflex, iPads, i un equip d’il·luminació. La major part de les classes les faràs a l’aula d’art o a la cambra de revelatge, però també faràs sortides de camp per millorar les teves aptituds artístiques, perquè fora de l’Escola també hi ha moltes coses per observar!

Optatives

Amb nosaltres cursaràs diverses optatives als dos cursos de batxillerat que, tal com marca la normativa de la Generalitat, se sumaran a les matèries comunes obligatòries. No obstant això, sempre podràs escollir alguna optativa que no sigui de la teva branca.

Descobreix-les totes aquí:

1r de BAT

Fonaments de les arts I

Cultura audiovisual I

Dibuix artístic I

Dibuix tècnic I

Literatura catalana

2n de BAT

Fonaments de les arts II

Cultura audiovisual II

Dibuix artístic II

Dibuix tècnic II

Disseny

Literatura catalana

Treball de recerca

Es tracta d’un treball d’investigació que fa tot l’alumnat de batxillerat. A l’Escola Puigcerver podràs escollir el teu tutor i el tema del teu treball de recerca d’entre infinites possibilitats: arquitectura, les múltiples expressions de la moda, muntar un curtmetratge, organitzar una exposició artística, dissenyar un vídeo d’animació

Sortides acadèmiques

Un cop acabat aquest batxillerat, podràs escollir entre nombroses sortides acadèmiques, com per exemple els estudis de belles arts, arquitectura, arts escèniques, producció de videojocs, disseny, màrqueting i publicitat, comunicació audiovisual, educació infantil i primària, història i història de l’art, humanitats i turisme.