El Fortuny a ritme de rock

Els alumnes d’ESO han deixat meravellat aquest dijous el Teatre Fortuny amb el Concert Familiar de Nadal, que ha girat al voltant de la música rock. D’arrels negres indiscutibles i bandera de la revolució social d’una nova generació, els estudiants han interpretat un ampli repertori d’aquest estil musical sense el qual no s’entendria el segle XX. L’actuació ha estat un èxit indiscutible i ha demostrat a parts iguals el talent i el treball dels alumnes durant les darreres setmanes.

El concert, que ha estat presentat pels de 3r d’ESO, ha estat fet pels alumnes i per als alumnes. I és que no només s’hi han implicat en l’àmbit musical, sinó que l’actuació s’ha treballat des de tots els nivells acadèmics i les assignatures de secundària, des de la música fins a la tecnologia, passant per l’anglès, la història i la plàstica.