Agenda d’actes

2 d’octubre

Obertura del curs al Teatre Bartrina

Acte inaugural amb la intervenció de l’escriptor Màrius Serra i presentació a càrrec del periodista Jordi Gil. Acte adreçat al personal de l’Escola.

4 d’octubre

Actuació de Dàmaris Gelabert

Concert adreçat als alumnes d’Educació Infantil i Cicle Inicial. Tindrà lloc a l’Escola.

13 de novembre

Percussió corporal per Santi Serratosa

Taller de música adreçat als alumnes de 3r fins a 6è d’EP. Realització a l’Escola.

11 de març

Presentació dels llibres de Xavier Ferré i Albert Masdeu Tarés

Presentació dels llibres Ètica de l’acció: Escola Comarcal Puigcerver (1968-1983), de Xavier Ferré Trill, i Swing 50, d’Albert Masdeu Tarés a la sala Hortensi Güell del Centre de Lectura de Reus a les 20h.

20 i 21 de març

Taller de percussió amb els Perkutes

Actuació de la formació de percussió de carrer de Canet de Mar amb més de vint anys d’experiència. Adreçat als alumnes de secundària en dues sessions de treball. Es valorarà la possibilitat de realitzar el taller en alguna zona atractiva de la ciutat amb l’objectiu de fer-ne un vídeo.

22 de març

Trobada d’exalumnes, docents i exdocents

Convidem totes aquelles persones que han format part de l’Escola: docents, antics docents, exalumnes i personal d’administració i serveis d’abans i d’ara per gaudir d’ Un vespre a l’Escola pensat només per a vosaltres.

30 de març

Dinar multitudinari

Activitat oberta a tota la comunitat educativa. Realització a l’Escola.

30 d’abril

Sortida Escola – Som-hi!

Sortida al matí de tot l’alumnat de l’Escola amb destins diversos: P3 i P4 al Parc del Pinaret (Cambrils), 1r i 2n d’EP al Parc Samà (Cambrils), 4t i 5è d’EP caminarem del Pont d’Armentera a Santes Creus, 6è d’EP, 1r i 2n d’ESO pujarem al Puig d’en Cama (Almoster), i 3r, 4t d’ESO, 1r i 2n de BATX anirem a l’Ermita de St. Marina (Pratdip).

I, a la tarda, un cop retornats a l’Escola hi haurà activitat d’animació amb música i ball, la cantada de la cançó del 50 aniversari i bufarem les espelmes. I, en acabar, berenar!

21 de juny

Sopar de fi de curs

Sopar amb tot el personal del centre i la participació de tots els organismes de l’Escola.

IMG_7161_1

sense calendari

Escultura en forma de pastís

Activitat curs. Treball realitzat pels alumnes encaixant peces on hi hagi el perfil de les mans de cada xiquet/a.

sense calendari

Exposició de fotos i material didàctic divers

Possiblement a Cal Massó. Valoració per part de la comissió de la realització d’un acte inaugural.

Cançó del 50è aniversari

Activitat curs. Col·laboració amb el cantant Fito Luri. Els alumnes de secundària editaran la cançó del 50è aniversari.