50 octubres

El dos d’octubre de 2018 l’Escola Puigcerver va fer 50 anys d’història: 50 octubres. L’equip docent, d’administració i serveis, exalumnes i autoritats locals vam participar en un acte al Teatre Bartrina de la nostra ciutat per tal de commemorar el mig segle i inaugurar d’una manera diferent el curs 2018/2019.

Aquest acte, presentat pel periodista Jordi Gil, va comptar amb les intervencions de la nostra directora, Eloïsa Sugrañes, una de les persones fundadores, Albert Masdeu, les reflexions lingüístiques en clau d’humor d’en Màrius Serra i el discurs de l’alcalde de Reus, Carles Pellicer. A més a més, va ser amenitzat per la companyia de ball Urban Empire, formada per dos exalumnes.

En acabar, diverses generacions d’alumnes i exalumnes van pujar a l’escenari i es van fer una fotografia commemorativa.