Pla lingüístic

Ensenyem a aprendre en diversos idiomes

L’Escola Puigcerver és una escola catalana. Per tant, el català és la llengua d’ús habitual i l’aprenentatge de la lectoescriptura es fa en aquesta llengua. Tanmateix, l’oferta lingüística de l’Escola és molt variada. L’itinerari és el següent:

ANGLÈS

Obligatori de P3 a 2n de BAT

FRANCÈS

Obligatori de 3r EP a 2n ESO i optatiu de 3r d’ESO a 2n BAT

CASTELLÀ

Obligatori de 1r EP a 2n de BAT

DESCARREGA EL PLA LINGÜÍSTIC
ALEMANY

Optatiu de 3r d’ESO a 2n de BAT

Immersió des de ben petits

La immersió lingüística a infantil i a primària és un mètode eficaç d’ensenyament i d’aprenentatge de llengües.
– Comença en edats primerenques; l’anglès a P3 i el francès a 3r d’EP. El castellà es tracta també amb metodologia d’immersió a partir 1r d’EP.

Seguint el nostre projecte d’immersió a l’aula en anglès, hem ampliat l’activitat per als alumnes d’infantil i primària amb l’objectiu de fer activitats en anglès cada dia:
– Per realitzar la psicomotricitat -educació física- d’educació infantil, 1r d’EP i 2n d’EP.
– Augmentem el temps de dedicació de 3r d’EP fins a 6è d’EP.
– A l’ESO i a batxillerat es desdobla una sessió setmanal per tal de millorar l’expressió i la comprensió oral.