Obertes a les famílies

Per gaudir-ne tots plegats

Convidem les famílies perquè participin d’aquestes activitats juntament amb alumnes i docents:

Festa de la Tardor. Activitat de caire festiu, estretament lligada al nostre costumari, oberta a les famílies dels nens i les nens de 1r, 2n i 3r d’Educació Primària on s’hi exhibeixen les danses populars de la castanyada.

Concert de Santa Cecília. Activitat oberta a les famílies de 6è d’Educació Primària per celebrar el Dia de la Música on es mostra el treball realitzat a les classes d’aquesta àrea d’aprenentatge. Els i les alumnes ens oferiran un concert fruit del joc i la manipulació de diferents instruments musicals.

Gran Nadala. Activitat promoguda per l’Ajuntament de Reus que aplega els escolars de diferents edats de la nostra ciutat per tal de cantar tots junts una nadala i felicitar-nos les festes. Hi participem amb els alumnes de 5è d’Educació Primària.

Per Nadal, nadales. Activitat organitzada per Canal Reus TV que consisteix en l’enregistrament d’una nadala per cada escola i la posterior emissió a través del seu mitjà. Hi participem amb els alumnes de 2n d’Educació Primària.

Concert familiar de Nadal. A finals del primer trimestre, es realitza un concert amb diferents grups d’alumnes al Teatre Fortuny. El concert vol ser una mostra del treball que es fa al llarg del curs en els diferents nivells.

Classe oberta a l’Auditori Pau Casals. Activitat oberta a les famílies de 5è d’Educació Primària on es mostra el treball realitzat a les classes d’aquesta àrea d’aprenentatge. Els i les alumnes ens oferiran una classe oberta en aquest auditori tan emblemàtic, fruit del joc i la manipulació de diferents instruments musicals.

Festa de la Primavera. Activitat de caire festiu oberta a les famílies dels nens i les nenes d’Educació Infantil que té com a objectiu que les famílies i l’Escola comparteixin una bona estona tot mostrant els balls que els més petits han preparat per la Festa Major.

Representacions del Taller de Teatre. Activitat oberta a les famílies dels alumnes que participen en el Taller de Teatre de Cicle Inicial o de Cicle mitjà i Superior, on els alumnes mostren el treball realitzat a través de la representació d’una obra de teatre, ja sigui tradicional –com els Pastorets- o d’altres tipologies.

Fem Coral. Activitats educativa proposada per l’Àrea d’Ensenyament i Política Lingüística de l’Ajuntament de Reus. Fomenta l’aprenentatge de la música i del cant coral entre l’alumnat de primària com un element integrador i de convivència.

Exposicions del Treball de Recerca. Els pares dels alumnes de 2n de BATX estan convidats a veure l’exposició que fa el seu fill o filla al moment en què se l’avalua.

Acte de comiat dels alumnes de batxillerat. A final de curs acomiadem de l’Escola els alumnes més grans que ja han acabat. Molts d’ells han estat a l’Escola des de P3. És un acte molt emotiu i que ens omple a tots de satisfacció.