EXTRAESCOLARS

Us ho voldreu perdre?

Puigcerver English Club imparteix classes d’anglès de tots els nivells. Els alumnes aprenen anglès en grups reduïts amb una metodologia dinàmica i motivadora. Els alumnes que han realitzat les classes d’English Club i han superat els controls són presentats als exàmens oficials aprovant-los satisfactòriament.

El curs 2016/17 el 92% dels alumnes presentats a les proves YLE, KET, PET i FIRST han aprovat amb molt bons resultats, com venim fent els darrers anys.

Preparació específica per als exàmens oficials de Cambridge:

• YLE 9/12 anys. Primària YOUNG LEARNEST ENGLICH TEST. U. de Cambridge.
  • KET 13/15 anys. ESO Key English Test. U. de Cambridge.
  • PET 15/17 anys. ESO Preliminary English Test. U. de Cambridge.
  • FIRST* 17/18 anys. BATX First Certificate. U. de Cambridge.
*Acreditació suficient en llengua anglesa per aconseguir títol universitari

Primària

Participants, horaris i grups:

• Grup A Classes d’Anglès P3, P4 i P5
  • Grup B Classes d’Anglès 1r i 2n d’EP
  • Grup C Classes d’Anglès 3r i 4t d’EP
  • Grup D Classes d’Anglès 5è* i 6è d’EP
*A partir de 5è d’EP no es podrà fer només un dia d’anglès

Secundària

Participants, horaris i grups:

• Grup E Classes d’Anglès 1r i 2n d’ESO.
  • Grup F Classes d’Anglès 3r i 4t d’ESO.
  • Grup G Classes d’Anglès BATX (reforç i preparació d’exàmens oficials) Dies i hores a convenir.

I recorda:

• Classes per a adults amb grups reduïts i horari a convenir.
  • Grups de migdia per a tots els alumnes que vulguin cursar qualsevol de les ofertes.

La nostra Escola Esportiva amb més de 25 anys d’experiència ha anat ampliant i oferint diferents modalitats esportives, sempre en el marc de l’ideari de l’Escola, i intentant transferir uns valors i assolir uns objectius bàsics, comuns a la majoria dels esports.

Escola de bàsquet

• Ens movem i juguem: P3 i P4; dilluns i dimecres de 17h a 18 h.
  • Iniciació al minibàsquet: P5; dimarts i dijous de 17h a 18h.
  • Prebenjamins i benjamins: 1r, 2n, 3r i 4t d’EP; dimarts i  dijous de 17h a 18.15h.
  • Alevins: 5è i 6è d’EP; dilluns, dimecres i divendres de 17h a 18.15h.
  • Preinfantil masculí: 1r d’ESO; els entrenaments a l’Escola i al pavelló Olímpic. Partits al pavelló Olímpic.
  • Infantil femení: 1r i 2n d’ESO; els entrenaments a l’Escola i al pavelló Olímpic. Partits al pavelló Olímpic.
  • Equip sènior femení i masculí: esxalumnes; horari a convenir.

Escola de tennis taula

De 3r d’EP a 4t d’ESO; dimarts de 14h a 15h.

Escola de judo

• Judo 1: de P5 a 4t d’EP; dilluns i dijous de 14h a 15h.
  • Judo 2: de 5è d’EP a 4t d’ESO; dilluns i dijous de 13h a 14h.

Escola d’estètica i rítmica*

De P5 a 2n d’ESO; dimarts i dijous de 17h a 18.30h.

*Activitat d’immersió en anglès

Escola d’escacs

• Grup iniciació: de 1r a 4t d’EP; divendres de 14h a 15h.
  • Grup tecnificació: de 5è d’EP a 4t d’ESO; divendres de 14h a 15h.

Mitjançant la robòtica aprenem a pensar i trobar solucions; a estructurar el nostre pensament per fer una ordre i després una altra, tot prioritzant quina és la més important o imprescindible; a relacionar les accions que pot fer el robot amb les matemàtiques o la física. Tot això ho fem jugant!

Primària i Secundària
Grup R: 1 h setmanal; dilluns i dimecres (migdia o tarda) de 14 a 15 h o de 17 a 18.15 h.

L’activitat es basa en la iniciació i/o consolidació de l’ordinador com a eina de treball i en el desenvolupament i aprofitament de les noves tecnologies d’avui en dia, cada vegada més necessàries. Continuarem incidint en la pràctica de la mecanografia en tots els nivells.

• Grup A: P5, 1r i 2n d’EP; dimarts i dijous sessions de 1/2h al migdia.
  • Grup B: 3r i 4t d’EP; dimarts i dijous sessions d’1h al migdia.
  • Grup C: 5è i 6è d’EP; dimarts i dijous sessions d’1h al migdia.
  • Grup D: 1r i 2n d’ESO; dimarts i dijous sessions d’1h al migdia.

Activitat adreçada als alumnes que vulguin ampliar els estudis musicals que s’inicien a l’Escola, sense arribar a l’academicisme propi del conservatori:

• Taller musical: P5, 1r i 2n d’EP; dimecres i divendres de 14h a 15h. / dimarts i dijous de 14h a 15h.
  • Grup coral: EP, ESO i BATX; horari a convenir, migdia i tarda.
  • Banda de jazz: EP, ESO i BATX; dilluns de 13.30h a 15h.
  • Classe d’instruments*: 3r, 4t, 5è i 6è d’EP – ESO i BATX.; horari a convenir, migdia i tarda.
  • Classe de batucada: EP, ESO i BATX; horari a convenir, migdia i tarda.
*Guitarra, guitarra elèctrica, piano, flauta travessera, saxòfon, clarinet, trompeta, trombó, trompa, violí i bateria (percussió).

Tallers i activitats diverses que mares i pares poden realitzar de manera continuada i de durada variable segons l’interès; des d’un mes a un curs sencer. A començament de curs es farà una reunió a la sala d’actes de l’Escola per a tots els interessats. Aquest any oferim:

• Coral: Mares i pares. Horari a convenir. Migdia i tarda.
  • Zumba: Mares i pares. Horari a convenir. Migdia i tarda.
  • Pilates: Mares i pares. Horari a convenir. Migdia i tarda.