Batxillerat

Tu esculls el teu camí

Has finalitzat els estudis de l’ESO i vols seguir completant el teu currículum acadèmic? Mentre els cursant ja et vas plantejar quina modalitat escollir i, després de molt rumiar, vas acabar decidint.

Cal seguir endavant i només tu et marques fins on vols arribar. Tant si esculls la universitat com un mòdul de grau superior, l’obtenció del títol de batxillerat és essencial per al mercat laboral.

TOTES LES MODALITATS DISPONIBLES

T’oferim les tres modalitats que tenim al nostre país perquè no deixis l’ensenyament a l’Escola: Ciències i Tecnologia; Humanitats i Ciències socials; i Arts plàstiques

CONNECTATS PERMANENTMENT

La connexió virtual és la millor manera d’evitar la situació excepcional. Tenim les millors instal·lacions per fer front a eventuals confinaments. Les classes seguexien en línia.

QUIN HORARI FEM?

Matí: de dilluns a divendres de 8 a 14 h.
Tarda: els dimarts de 15 a 17:30 h.

SEGUIMENT INDIVIDUALITZAT

Tindràs l’atenció individual de les tutores, la coordinadora i els professors, ja sigui des de la vessant acadèmica com personal. No estaràs sol/a en cap moment!

Descarrega’t el dossier de Batxillerat!

Batxillerat Científic i Tecnològic

Praesent tincidunt odio vitae interdum semper.

Etiam fringilla pulvinar neque non placerat. Etiam maximus, urna sit amet sagittis facilisis, magna justo pulvinar felis, quis eleifend erat nisi sed elit.

Batxillerat Humanístic i Social

Batxillerat Artístic

Més informació rellevant…

Sempre volem més informació. I aquí te’n deixem sobre algunes activitats i caracterísitques del Batxillerat a l’Escola.

Les assignatures optatives

Escolliràs tres matèries optatives per curs en funció d’allò que t’agradi més i amb l’orientació del tutor i l’equip de coordinació. Un cop escollides podràs encarar el teu horitzó a la Selectivitat: pensa que aquestes tres assignatures poden decantar la balança a les PAU!

Estada a Itàlia

Al primer curs de Batxillerat realitzem un viatge a Itàlia per descobrir les grans ciutats d’interès històric i artístic: Roma, Florència i Venècia t’esperen! A 2n de BAT fem una caminada de tres dies entre Prades, Cornudella i Siurana per conèixer-nos a nosaltres mateixos. T’hi animes?

El Treball de Recerca

Amb aquest treball interdisciplinari posaràs en pràctica els coneixements adquirits en la teva especialitat i aprendràs noves tècniques d’investigació. Posem a la teva disposició tots els recursos: laboratoris, tallers i biblioteca, així com l’atencó individualitzada del tutor/a, que t’orientarà al llarg del procés.

La nota de Batxillerat

Obtindràs el títol de Batxillerat un cop hagis cursat les 20 matèries (totes amb la mateixa ponderació), la suma total de les quals serà un 90% de la nota final. Cal sumar-hi el 10% del Treball de Recerca. Aquesta nota, ponderada amb les PAU, t’ajudarà a entrar a la carrera universitàra que desitgis.

L’estada a l’empresa

T’aconsellem aquesta matèria del 1r curs per aprendre in situ el funcionament intern d’una empresa real i en actiu, gràcies a una estada més que positiva. Són 140 hores regulades per un conveni supervisat pel Departament d’Ensenyament de la Generalitat i té una durada màxima d’abril a juliol.