Activitats solidàries

Ensenyem a ajudar

L’Escola participa en activitats solidàries en col·laboració amb projectes d’organitzacions no governamentals d’àmbit nacional i internacional:

Participació en la Marató de TV3. És una activitat organitzada des del Consell de Delegats i la Permanent. Ens apropa al coneixement d’una realitat diferent cada any i ens ensenya a ser solidaris.

Campanya de recollida d’aliments. Cada any col·laborem amb Càritas en la recollida d’aliments pels volts de Nadal per tal de treballar i conscienciar als nostres alumnes que hi ha persones que tenen moltes mancances i necessitats bàsiques.

Campanya de recollida de joguines. Anualment participem en la Campanya de Reis -promoguda per la Creu Roja– que consisteix en recollir joguines per als infants de famílies amb problemes socials o econòmics.

Cros Montserrat Llaveria. És una activitat que realitzem per tal de no oblidar la professora de l’Escola Montse Llaveria. Ho fem de la manera que a ella li agradava més: fent esport. Aquesta activitat està lligada a la campanya “Kilòmetres de solidaritat” de l’ONG Save the Children.

School to school. És un projecte de la Fundació Vicente Ferrer que pretén que nens i nenes catalans i indis intercanviïn coneixements i costums dels seus respectius països. En aquest cas, l’aportació és cultural i permet que els infants siguin sensibles a d’altres realitats socials.